کاربرد دوربین مداربسته خودرو و مزایای استفاده از آن

کاربرد دوربین مداربسته خودرو و مزایای استفاده از آن

379

کاربرد دوربین مداربسته خودرو در سفرشما در زمان سفر با نصب دوربین مداربسته خودرو در جلوی شیشه اتومبیل می توانید مناظر زیبای جاده ها و مسیر را ثبت و از دیدن آنها لذت ببرید. و یا اینکه اگر سانحه نا خوشایندی رخ داد شما میتوانید آنرا به عنوان مدرک کافی و مستند ارائه نمایید.
مزایای دوربین مداربسته خودرویکی از اصلی ترین و مهم ترین برتر ی که این مدل از دوربین ها وجود لنز با وایدترین (بازترین) تصویر که به شما اجازه می دهد به صورت کلی در بیشترین حد ممکن محیط را زیر نظر داشت .
فقط در بعضی مواقع لنزهای مختلفی دارد که زاویه 180 درجه را به راحتی نمایش می دهد و فقط نقطه ضعف این نوع لنز ها تاریکی گوشه های تصویر است .
انواع دوربین مداربسته خودرو به کلی باید دارای لرزش گیر یا همان حسگر باشند زیرا که اکثر دوربین های مداربسته خودرو پس از روشن شدن خودرو و فعالیت ماشین قابل فیلمبرداری یا ضبط تصاویر هستند .که این نقطه ضعفی در خصوص این دوربین ها به شمار می آید.
نکته:
نکته ای که در زمان استفاده از دوربین خودرو باید در نظر داشت این است که همیشه قبل از حرکت از آنلاین بودن دوربین اطمینان حاصل نمایید.
حتما بخوانید: نکات مهم قبل از خرید دوربین مداربسته
کیفیت تصویر در دوربین مداربسته خودرواولین مساله ای که باید در انتخاب دوربین در نظر داشته باشیم کیفیت تصویر دوربین است.
امروزه انواع دوربین مداربسته خودرو با رزولوشن های بالا در بازار موجود هستند هرچه رزولوشن در این نوع دوربین ها بالا میرود قیمت هم افزایش می یابد
و از طرفی در هنگام خرید به خاصیت IR یا همان دید در شب هم باید توجه داشت LED های دید در شب در هنگام شب روشن و مشخص هستن و این خود باعث ترس سارقین از نزدیک شدن به خودرو خواهد شد و از طرفی نور ایجاد شده توسط این LEDها باعث ضبط تصاویر با کیفیت همچون تصاویر ضبط شده در روز خواهد شد .
شما می توانید با انتخاب مکان مناسب برای نصب دوربین را در خودروی خود بصورت مخفی قرار داده و بدون دیده شدن دوربین تصاویر را ضبط نمایید.
ذخیره سازی دوربین مداربسته خودرودر دوربین مداربسته خودرو ذخیره سازی تصاویر بر روی کارت حافظه انجام می شود . سیستم ذخیره سازی بصورتی است که بطور اتومات برای ضبط تصاویر پس از پر شدن تصاویر جدید را روی تصاویر تاریخ اولیه ضبط می نماید.
در اکثر مدل های دوربین مداربسته خودرو شما می توانید بصورت زنده و آنلاین تصاویر را روی موبایل خود و یا مانیتور سیستم مشاهده کنید .
منبع انرژی دوربین مدابسته خودروباطری تعبیه شده در دوربین مداربسته خودرو برای ضبط به مدت طولاین کافی نمی باشد و اکثرا باطری های دوربین مداربسته خودرو قابلیت روشن ماندن بیشتر از یک بازه زمانی را ندارند.
امروزه دیده می شود که اکثر این دوربین های از باطری خودرو استفاده می کنند و زمان ضبط و روشن ماندن بیشتری را به شما می دهد.
مصرف انرژی در این این نوع دوربین بطور کلی به این صورت است که در زمان روشن بودن خودرو از برق باطری خودرو برای ضبط تصاویر و در هنگاهم خاموش بودن خودرو از باطری داخلی خود دوربین مداربسته خودرو استفاده می شود.